Menu strony
pphoto
lullabysart
aparaty cyfrowe
Telebim
Telebim promocyjny

Telebim 80 jako metoda marketingu

Telebim to wielkoformatowy ekran diodowy jest określany mianem też ekranem wizyjnym. To oczywiście za sprawą cyfrowej technologii diodowej, oraz dynamicznych i pełnych barw obrazów, reklam, bądź spotów reklamowych, telebimy przykuwają uwagę konsumenta, również oddziałują na rozpoznawalność marki.
Telebim dostarcza ogromne potencjały reklamy przestrzennej, zezwalając prezentowanie dowolnych animacji i projekcję treści reklamowej.
Telebim promocyjny

Telebimy reklamowe na każdą porę roku

Powtarza się, że reklama jest motorem handlu. Nie ma w takim stwierdzeniu wcale przesady, ponieważ reklama w licznych formach była obecna od wieków, w każdym miejscu, gdzie następowała jakaś wymiana rzeczy lub usług. Reklamą możemy zgodnie z prawdą nazwać coś więcej niż afisze czy plakaty. Reklama na ledach, udźwiękowione animacje na stronach internetowych – to są efekty naszych czasów, a przeszłość reklamy zaczyna się dużo dawniej. Można wyobrazić sobie ludne, zagraniczne targowisko.