Każdy sort muzyki: rock, metal czy rap to
gadżety muzyczne, które błyskawicznie rozchodzą się wśród fanów. Nie wiadomo do końca, jaką część inkasuje artysta, a jaka część do wytwórni. Ile jest dochodu z płyty, a jaka suma przypada z koncertów, nie wiemy też dokładnie, jakie pieniądze z pamiątek wpływa do artystów, twórców, spadkobierców… Można tylko przypuszczać, iż nie są to drobniaki. Jednak wszystko zależy od wykonawcy.
Rockowe, metalowe czy rapowe
torby (zegary rap), plakaty z autografami i bez, przypinki, czapki, koszulki i bluzy, do gwiazd muzyki techno, jazzu, rocku, metalu czy rapu spływają kolejne przekazy pieniężne, za następne sprzedane pamiątki, dzięki którym można się można się utożsamić z naszym ulubionym artystą.
Masz jeszcze chwilę? Jeżeli tak, to zapraszamy Cię do następnej witryny, na której znajdziesz szczegółowe posty - wejdź w link do źródła (
http://www.dortex.pl/ceny-asortyment-outlet-cream-niesort/asortyment-cream-ceny/).
Na ile jednak zakupione gadżety muzyczne są wartościowe? Czy jest to niezwykły biznes? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie nie jest łatwe, bo prawda jak zwykle znajduje się na środku.
Oczywiście nie można podejrzewać naszych ukochanych artystów, że chcą się na nas dorobić, jednakże to także ludzie, więc potrzebują pieniędzy. Gdyby było inaczej płyty by rozdawali za darmo, grywali darmowe koncerty, produkowali gadżety (gadżety metal) i rozdawali na prawo i lewo… Zresztą, artyści to jedno, bardziej w tej sytuacji szukają zysku właściciele wytwórni fonograficznych i menadżerowie. To oni w dużej części zarabiają na fanowskim oddaniu, na gadżetach na rockowych, metalowych, rapowych zegarach, kubkach i innych gadżetach.