Najbardziej efektywna reklama zewnętrzna

Reklama na ekranie LED pozwoli nam wyróżnić firmę a także jej propozycję w natłoku masowej reklamy, dzięki interesującej oraz dynamicznej odmianie prezentacji oraz doskonałym umiejscowieniom ekranów LED, przyciągających wzrok olbrzymiej liczby potencjalnych klientów. Dzięki gigantycznym ekranom możemy przekazać szereg informacji bądź ofert w niespotykany do niedawna sposób.

Przewaga telebimu nad bilbordem jest ogromna. Z doświadczeń wynika, iż reklama wyświetlana na telebimie jest trzecią co do efektywności odmianą marketingu spośród dzisiaj występujących na rynku (zaraz po rekomendacji i reklamie telewizyjnej). Zarazem jest to najbardziej efektywna forma reklamy zewnętrznej (telebim). Reklamę na tablicy reklamowej dostrzega około 2-5% osób.

Jeżeli masz ochotę znaleźć materiały na ten temat, to przejdź tutaj (https://it-solve.pl/software-house-rzeszow/) i zobacz inne informacje odnośnie podnoszonego zagadnienia.

Reklamę emitowaną na telebimie widzi natomiast od 70 do 90% osób, tak więc jeden telebim pracuje jak 8 do 15 bilbordów.

Nowoczesne telebimy są wysokiej klasy sprzętami, służącymi do emitowania danych (przeważnie reklamowych) znacznemu gronu odbiorców. Jest to jedyna jak dotychczas technologia, która pozwala na emitowanie obrazu z wysoką jakością oraz znakomitej widoczności dzięki zastosowaniu specjalistycznych diod LED. Jedynie ta technika pozwala pokonać promieniowanie słoneczne, co czyni telebimy rewelacyjnie widocznymi w świetle dziennym.

Może zainteresują ciebie także

Jak wykonuje się zdjęcia z lotu ptaka?

zdjęcia
Fotografie z zlotu ptaka da się wykonać nie tylko z aeroplanu bądź śmigłowca. Przedsiębiorstwa fotograficzne mają na to dużo innych metod. Nierzadko ekonomiczniejszych i sprawdzających się akuratniej w konkretnych momentach niż aeroplan czy też śmigłowiec. Jako przykład podam wszelkie różne imprezy masowe kiedy to świetnie sprawdzi się balon helowy który to bez żadnego problemu może przez wiele godzin unosić się w jednym i tym samym miejscu i realizować zdjęcia z góry za pomocą zawieszonego pod nim aparatu cyfrowego.


Telebimy dają nieograniczone opcje dynamiczne, przy czym nie wymagają ponoszenia wysokich kosztów druku, umożliwiają dowolne animacje oraz projekcje obrazu ruchomego. W porównaniu do statycznych nośników reklamy outdoorowej (banery, tablice , bilbordy) telebimy LED
telebim reklamowy
poprzez swą animowaną formę przesyłu wiedzy mają o wiele większą skuteczność.

Kolejnym plusem reklamy na telebimach ledowych jest sposobność komunikowania naszych potencjalnych klientów na bieżąco o najświeższych promocjach, obniżkach cen czy wyprzedażach dzięki opcji szybkiej zmiany treści oraz aktualizacji informacji w czasie rzeczywistym - popularna strona. Podobnej możliwości nie mamy reklamując nasz produkt za pomocą tradycyjnej tablicy reklamowej.

Ekrany ledowe cechują się wysoką solidnością na zmienne warunki atmosferyczne przy zachowaniu idealnej jakości emitowanego komunikatu marketingowego. Wyniki ankiet nad efektywnością reklamy na telebimach udowadniają intratność inwestycji w taką formę reklamy.
22-09-04 08:16:12